30 mars 2010

Inte okej

Det är faktiskt inte okej med "0 kommentarer" i alldeles för många inlägg.
Vet ju att folk faktiskt läser, då kan man kommentera NÅNGÅNG med tycker jag. :(

Blir iaf mer och mer förkyld känns det som. Skolan var jobbig, hostade mig igenom dagen iaf, gjorde min muntliga presentation med. Det gick asbra!
Kom hem & somnade i 1,5 timme. Det var behövligt för sjukan, men det känns inte alls att jag sovit.
Nu kliar allt på mig, det kliar så mycket i halsen så det får upp till öronen så jag får panik. Ska försöka få tid på hälsocentralen imorn iaf.
Nu ska jag plugga trafik & matte. Pallar inte.
Fattar INGET av matten
.

6 kommentarer:

  1. "komentar" :D, gal1 snygg tjej :D

    SvaraRadera
  2. GET USED TO IT! HEHEHE

    skoja

    SvaraRadera
  3. Tack Martiiin ;D
    DÖÖÖÖÖÖÖ LITEEE ELINA

    SvaraRadera
  4. JAG VEEET ATT DU TYCKER OM MIG! men jag har nio liv så visst kan jag nog offra ett av dom om det är det du vill........

    SvaraRadera