24 mars 2010

huvudvärk.

Huvudvärken tar över, plus tröttheten. Kunde inte somna pga huvudvärk.
Ganska jobbigt, för då blir man trött. Jag yrar.
Tröttast i världen är jag, och jag sitter i min ensamhet i skolan på biblioteket och skriver lite svenska. Om en vän.

En vän som får dig att må bra när du mår dåligt och känner att allt är värdelöst. En vän som ställer upp och lyssnar. En vän som du kan lita på och som kan lita på dig. En tvillingsjäl. Du behöver inte säga vad du tänker för hon vet redan. För ni är så lika och ni känner varandra så väl.

Inte så svårt att lista ut vem jag menar, psst. Julia.
hejdå.

2 kommentarer:

  1. bäst du är!
    sjukt läskigt att jag precis skrev en såndär uppsats på svenskan om dig med:O
    <3aaf

    SvaraRadera
  2. Haha skojar du?
    Glad jag blir :] aaf , <3

    SvaraRadera