18 mars 2010

Perfectly lonley

i'm perfectly lonely lalalala. ´(8)

Kortaste dagen ever. Hade idrott, kollade film 20 min och satt på gymmet 20 min typ.
Sen gitarrlektion i 20 min följt av ca 30 min svenska. Värd dag.
Drog ner på stan med tunga väskor, kom fram till Amanda med världens värk i axlarna.
Färgade hennes hår och fikade, sen gick jag och handlade åt henne, hon är sjuk :(
Sen chillade vi och jag somnade som en tok. Struntade i att simma idag, för jag var för trött. Men det gör faktiskt inget.

Bilden blir på Världens bästa syster som alltid ställer upp och är så bäst för jag alltid är välkommen till henne, själv eller med kompisar. :)

4 kommentarer:

  1. <3 på syskonkärlek, det värmer gott i mammahjärtat

    SvaraRadera
  2. haha postat av "din mamma"
    <3

    SvaraRadera
  3. Det är såna här anledningar av att jag SKA tatuera in Agnes :)
    Puss på dig, världens bästa sis! <3

    SvaraRadera