25 mars 2010

Torsdag.

Först, en amazing låt. Klick

Drog till skolan kring 11, hade lillkatten med mig för vi skulle ju filma.
Vi filmade mellan 11 och 13 ungefär, och det gick superbra. Katten satt i buren jättelänge och hon trivdes konstigt nog, så hon var duktig. Var inte med på idrotten och svenskan behövde vi inte gå på. Efter skolan stack jag till Sis. Malin anlände också dit så vi chillade och pratade lite skit, grymt!

Sen körde jag hem från stan med Papi. Det gick skitbra att köra idag, körde både till och från stan + inne i stan, det var asroligt att det gick så bra. När vi kom hem chillade jag lite, sen åt jag 1.5 våffla typ (gillar det inte jättemycket) sen tog jag en promenad med bästa Jullan Bergwaahl.

Det är typ det som hänt idag. Nu vill jag bara ha ett grymt lov med Jullan. Med massa saker att göra. Frågan är bara vad vi ska hitta på, men vi löser det nog.
Skriver sen, yrigt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar