15 februari 2012

Onsdag.


Hallå!
Idag har jag & pappsen åkt slalom i Järvsö. Vi åkte mellan 9.40-15 ungefär och det känns nu kan man säga.. Men det har varit helt underbart före, och vädret var grymt! Så himla bra dag!
Lämnade iphonen i bilen ifall jag skulle ramla eller nåt så det blev tyvärr inga bilder, men hellre det än en sprucken iphone eller så.

Sen vi kom hem har jag bara vilat, somnade en timme också och sen dess har jag bara myst under mammas värmefilt. Så skönt!
Nu ska jag chilla lite till kl 21 och då ska ja se nånting på tv, sen har jag bestämt mig för att lägga mig tidigt idag. Även om jag kanske inte är trött eller så är det ju iallafall bra att ligga i sängen.. haha.

Till den som kommenterade igår: haha. 1. Stackars dig som antagligen satt ensam igår och var vaken hela natten
2. Hade du skrivit ditt namn hade du fått ett väldigt bra svar! :) KrAmIz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar