29 februari 2012

Fallskärm

Hallådär igen!
Har laddat ner lite behövliga saker nu, typ spotify, vlc, webbläsare och sådär. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen bänka mig vid soffan. Klockan 21 är det den hemlige miljonären och kl 22 är det BB. Idag ska jag lägga mig direkt efter BB, borde egentligen lägga mig tidigare men kan ju inte missa de.. haha.

Uppdatering om jobbet då...
de är helt över förväntan. Det är så intressant och roligt och jag gillar min grupp mer och mer för varje dag som går. Vi åt lunch tillsammans idag och vi har redan en bra relation, så kul! Tycker iallafall jag.. haha!
Idag har vi gått igenom ett av alla system sen har vi haft medlyssning, vet inte om jag får skriva mer för sekretessen. Imorn ska vi gå igenom ett annat system. Det är mycket att komma ihåg men väldigt intressant.

Nä nu ska jag springa och duscha. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar