1 februari 2012

Onsdag.

Idag flyttade Mändie som sagt. Kul för henne, tråkigt för oss!

Bowlingen gick sådär, det var jätteroligt men jag var lite väl dålig... kom 3a iallafall, huvudsaken jag inte kom sist. Heeehe. Efter bowlingen åkte jag, Fia & Linnea till Fia och fikade (frida skulle på fest), kladdkaka med vit choklad och grädde, supergott! Där blev vi även kvar ett bra tag och satt och pratade och lekte med Fias söta minikattunge Elvis, gud så söt han var!

Kom hem kring 21.30 igen. Tack för en mysig kväll tjejer!

Nu kollar jag mest runt på facebook och "lyssnar" på tvn, criminal minds är det..men jag är fast i datorn. Ska snart stänga ner och virka en stund innan det är sovdags.

Mina planer för imorgon är att städa lite och sen kanske ta en sväng på ångersjön men en bestämd grej är allafall att jag ska åka till Iggesund och simma, behöver verkligen röra på mig så det blir skönt! Fan vilken dålig struktur jag har på mina inlägg...det börjar bra men på slutet ballar det alltid ur, lite jobbigt men lite typiskt mig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar