7 februari 2012

00:42

Hallå igen!
Sitter och tänker på mitt sjuka ät-beteende. Äter inte onyttigt, men mycket. Äter när jag har tråkigt, när jag är sugen, när jag tror att jag är hungrig osvosv. Men jag håller iallafall på att försöka vänta så länge jag kan innan jag ger mig och äter något, försöker äta en frukt istället för macka och jag ska även försöka äta lunch mitt på dagen så jag står mig ett tag.

Annars så kikar jag runt på internet, har nyss kollat på massa massa tatueringar men jag var tvungen att sluta för man blir ju så sugen så det inte är sant. Kul att man är pank, dock lite tur med.

Känner verkligen att jag är så rastlös nu så det inte är roligt. Vill jobba, träffa folk, tjäna pengar, flytta, vara gladare, kunna köpa gymkort någonstans, kunna unna mig saker, kunna åka bort på ställen och framförallt spara pengar varje månad. Det gör jag ioförsig nu med så mycket det går, men med knappt 2000 i månaden och en mobilräkning på 6-700 är inte det så lätt. Men det löser sig, det gör det alltid. Nu ska jag nog snart sova.

Imorn ska jag upp i bra tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar