1 februari 2012

Natti.

Har äntligen laddat upp dom där sega bilderna nu, och självklart blir jag "sugen på nåt". En klassisk agnes-grej som innebär att jag MÅSTE äta nånting NU. Annars somnar jag inte och ligger vaken hur länge som helst.

Kan passa på och skriva allt skit jag ätit idag som jag mår dåligt över.

Mjölkchoklad/marängtårta, inte bara en bit...

Grädde till.
Chips.
Mackor.

okej, de kändes som de var tusen flera saker, men fan va onödigt de är att äta sånt där skit, det var inte direkt gott. Eller jo, mackor är ju gott.. men resten. Fyfan.
Nu ska jag ner och äta blåbärsfil med Special k flingor (red berries) och låtsas att det är supernyttigt. Sen ska jag ta fram kläderna jag ska ha imorn (så jag kan sova längre imorn) och sen tillslut dyka i sängen. Tippar på att jag är vaken minst 30 min till. Men vad gör väl deeeee?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar