13 februari 2012

*

Sitter och rensar lite i datorn. Rensat på externa hårddisken och hårddisken i laptopen. Har tagit bort massa skit och ordnat upp. Det känns fräscht nu. Haha.

Det bästa som hänt iallafall sen sist jag skrev (utom att jag städat och gjort fint då) är att jag upptäckte att det kommit ut nya greysavsnitt, blev överlycklig när jag såg att avsnitt 13 kommit ut, och sen när jag kikade igen hade även 14 kommit. Så det ska jag roa mig med senare idag, nu funderar jag på att kika på någon film.. men jag vet inte riktigt vilken.

Imorn förresten är det ju alla hjärtans dag, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till Robin, ska handla imorn iallafall. Vi ska på bio har vi åtminstone bestämt sen får vi se om vi gör något mer, lite överskattad dag kan jag tycka men den är samtidigt mysigt om man har nån att fira med förstås.

Nu ska jag kika vidare här, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar