17 februari 2012

Fredag.

Hallådär!
Idag har jag & papi varit till stan och lämnat in min dator på lagning. Hårddisken kraschade så nu är allt borta, det känns mest hemskt men ändå är det okej. Sånt som händer och dom viktigaste sakerna har jag sparat på bärbara hårddisken så det känns bra. Plus att allt går på garantin för som tur var gick garantin ut den 31 mars. Och det bästa av allt är nog att lagningen bara tar ca 1 vecka trots att datorn ska skickas till Tyskland på lagning, fint!

Efter datorinlämningen var vi och handlade och sen åkte vi hem. Jag gjorde iordning fika och pappa skottade av altanen sen tog vi en fika ute i solen. Det var så härligt! Nu har jag kommit in, gjort ren spisen och kaklet runt och plockat lite. Nästa moment är att stryka lite, vi har så himla mycket ren tvätt. Sen om jag hinner ska jag väl städa lite mer här nere, plus att jag skulle ta tag i pappas klädgarderob... ska vara med Julia ikväll och chilla, sen ska vi se Robins innebandymatch också. Det blir fint!

Nä... dags att börja stryka nu så jag hinner med allting.
Såna här dagar när det är finväder, när pappa är hemma och när man hela tiden har saker att göra gör det ingenting att man inte jobbar. Plus att jag ska jobba imorgon och på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar