27 februari 2012

Måndag.

Hallådär!
Idag var det min första dag på teleperformance. När jag kom in i receptionen där det var 3 st redan (som också skulle gå utbildningen alltså) så var det tystare än vad jag någonsin varit med om. Jag visste inte heller vad jag skulle säga så jag stod där och väntade tills resten och utbildaren kom och hade upprop. Sen gick vi till salen där vi skulle ha utbildningen. På första rasten pratade jag lite med dom flesta och sen flöt det bara på under dagen. Åt lunch med en kille jag kände igen som var ifrån Hudik och sen fick man bra kontakt med dom flesta andra med. Vi är 6 stycken i gruppen + 1 tant som bara ska va med nu.

Kom hem strax innan 6 och nu är jag helt slut alltså. Efter att ha klivit upp tidigt och suttit stilla och lyssnat nästan hela dagen så är man ganska trött. Men istället för att vila ska jag ta och röja här på övervåningen. Det är så sjukt stökigt överallt så det är minst sagt behövligt.
Nu ska jag avrunda här. Puss!

2 kommentarer: