20 februari 2012

Fin dag.

Hallå!
Klev upp strax innan 10 idag, vart helt överlycklig för solen sken och allt! Gjorde mig ordning och åt frukost i lugn och ro innan jag väckte Robin. Vi tog 11 bussen till stan och åkte upp på Broman och kollade på Robins kusins konsert, det var mysigt! Efter det hängde vi en stund med några från Robins förra klass sen gick vi ner ( i fonvädret) på stan! Man behövde till och med ha solglasögon, underbart!

Sen 10 min eller nåt innan jag skulle till bussen sprang vi in på hm. Där hittade jag ett par skitsnygga orangea byxor! Jag som länge letat efter ett par fina färgglada byxor slog till, 199:- kostade dom och med en 100:- check och någon rabattgrej vart det endast 56:-!!! Helt galet! Och då fick jag även med ett presentkort på 50:-! Bäst!

Nu är jag på bussen hem och ska hoppa av om ungefär 10 min. Idag vankas brödbakning och lite städning. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar