15 februari 2012

Min dröm.

Det jag tänker på ungefär 70% om dagen, alltså sjukt mycket av min tid är på min framtida hund. Jag ska ha en leonberger, jag har bestämt namn och allting. Den ska ha bra stamtavla, jag ska ha sjukt mycket tid för den, gå flera kurser, ge den bra mat, träna den otroligt mycket och jag ska motionera den jättemycket. Vill helst kunna gå runt med min hund utan koppel utan att den ska kolla på andra hundar. Vi två ska vara ett liksom.

Jag vet inte varför det är just en leonberger egentligen, men jag har bara blivit fast. Det finns få av dom i stan men jag minns inte ens hur jag kom på den sorten. Men så fort jag ser en (väldigt sällan alltså) så blir jag alldeles varm i hela kroppen, haha. Ska även ha en ljusgrå katt (vet att jag tjatar om den med) och en bernen sennen, men det blir när min leonberger är ett par år.
Nu ska jag avsluta den här texten innan den ballar ur för mycket. Här kommer iallafall bilder som ni kommer smälta av att se:

bilder lånade av google

1 kommentar: