25 februari 2012

Fredag!

Hallådär!
Idag har det varit en lång härlig dag. Började dagen med att åka in till stan med baby. Jag köpte två färgglada tshirtar (som jag verkligen behövde) för sammanlagt 160:-! Vi åkte hem kring halv 2 och jag hoppade av i Iggesund och åkte med pappa hem.

Vilade bara när jag var hemma sen duschade jag och fixade mig snanbt och åkte till Söderhamn med pappa. Där träffade vi mami och gick och åt!
Världens godaste fläskfilé åt jag och sen drack jag 1cider, 1mojito (eller mosquito som pappa sa) och en kladdkaka till efterrätt! Tack så mycket världens bästa föräldrar! <3

Efter maten mötte vi upp Fia och sen åkte vi och kikade på Robins innebandymatch, jättespännande och bra match! robin gjorde 2 skitsnygga mål (dom var verkligen grymma) och njutis vann med 8-6 och dom är även seriesegrare! GRATTIS!

Nu ska jag avsluta här. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar