17 november 2011

Torsdag.


Hejhej!
Grävarna som är här och gräver ner el och förbereder inför fiber har självklart grävt av vår internetkabel och även fast dom och vi har felanmält flera gånger har vi inte fått det fixat, men ett gratis mobilt bredband fick vi iallafall, alltid nånting!

Kort update om vad som hänt.:
Tisdagkväll var jag hos Linnea, vi drack te, kollade på kär och galen och pratade bara. Jättemysigt!
Igår jobbade jag till 16 sen var jag på bockarna och åt pubmacka med Linnea, Fia & Frida och efter det åkte jag till Frida och var med henne ett tag, det var också jättemysigt! :)

Idag har jag varit i stan med Amanda och sen jag varit på "julbord" i söderhamn med personalen från Ångersjön, det var jättegott och mysigt!
Nu ska jag kika vidare sen sova.
Imorn är det jobb mellan 8-11 ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar