11 november 2011

åhå

Jobbig headern blev, den blev för stor osv, men de fixar jag en annan dag.

Om en stund ska jag till Malin för att förbereda inför imorn och ta en grogg med henne och några fler. Det blir nog en mysig kväll, jag hoppas att jag hinner med lite idolkik också mellan varven!

Imorn ska vi ses hos Malin kl 8.30 för hennes "eldfest". Vi kommer städa gården och elda allt som ska bort. Vi är ett skönt gäng på ca 15 personer och vi kommer ha "vätskepauser" mellan varven och själva vätskan är antagligen öl. Det är tungt att börja dricka sådär tidigt men det ska nog gå bra, får ta en powernap med syrran kring 21 som vi gjorde förra "dagsfesten". När vi är klar vid huset ska vi hem och svida om och sen åker vi till Malins andra hem och kör en hemmafest. Så alltså kommer jag inte ha tid att blogga imorn!

Här kommer några bilder sen igår när jag och Pandis var ute och fotade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar