23 november 2011

23 november 2010

Satt och kikade vad jag skrev i bloggen för ett år sen. Skrattade ganska mycket när jag läste det här asroliga inlägget:

Haha. ROLIGAST IÅR

Idag hände roligaste grejen.
Robin fick ett sms på maten från en kompis som skrev att en burmanes gick omkring med hans tröja på sig. Jag höll på skratta ihjäl mig när jag hörde det så vi gick runt och letade han över hela skolan. Det var klasströjan sen han gick ut 9an och det stod "LAGERQVIST" stort på ryggen och var klassens gemensamma tryck fram. Tillslut hittade vi han (jag och fia) och gick efter han.
Han var med en som Fia kände så vi pratade med han. Självklart hade hans kompis snott den. Men han ljög och sa att hans "mamma hade köpt den i sundsvall".
Efter massa tjat mellan dom fick vi tröjan och ett väldigt gott skratt.
Roligaste idag, plus att det var underbart att träffa Fia igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar