5 november 2011

Lördag.


Hallå!
Tänkte skriva lite kort om gårddagen.
Jag jobbade mellan 8-14.30 sen drog jag hem och chillade. Kring 18 åkte jag och Sis till stan och åt en finmiddag på medelhavskällaren! Vi båda åt plankstek sen åt jag vaniljglass och Amanda tog hallonsorbét till dessert, mycket gott! Tack pappa!
På hemvägen hämtade vi upp Robin sen åkte vi hem och kollade på film och lite klipp ifrån idol. På nåt sätt hann klockan bli närmare 3 innan vi la oss och då var jag trött, som varit vaken sen 7.15!

idag skjutsade jag Robin till 10bussen sen åkte jag hem och sov vidare. Sov ända till 13!! Helt insane!
Fikade, tog en powerwalk med stavarna och Mändie, duschade och nu vilar jag lite så jag är pigg ikväll!

Kring 18 åker vi till Cissan för middag och förfest, jag är inte jättetaggad nu men jag vet att det kommer bli bäst, de blir det jämt med dessa brudar!
Ha en fin kväll alla, för det ska jag absolut ha! Jag älskar festlördagar! (hoppas jag inte ångrar att jag skrev detta imorn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar