13 november 2011

Söndag.

Gårddagen var långt och otroligt bra.
Städningen/eldningen på dagen gick jättebra och på slutet satt vi allihopa runt en brasa och grillade korv, drack öl och lyssnade när Malin sjöng och spelade gitarr, så mysigt!
Efter det åkte vi hem och bytte om och sen började festen. Det var kul men det blev en kort kväll pga trötthet! Var hemma strax efter 1, men det var det värt! Bästa Linnea joinade även festen och gav oss skjuts hem, bästa du! <3 Imorgon kväll ska jag umgås med henne, det är efterlängtat.

Idag har vi grattat pappa på farsdag, han fick tofflor och en tröja som det står "min coola pappa" på. Haha passar han verkligen!
Nu ska jag snart åka till njutånger för att fira Robins syster, sen åker jag eller vi hem och äter tacopaj och till efterrätt blir det ångersjökaka som jag har bakat till Papi.
Det här blir nog fint, nu ska jag sluta skriva och masa mig till duschen... det känns jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar