21 november 2011

10 saker jag vill göra innan jag dör

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1. Skaffa 2 hundar. (Leonberger & Bernen Sennen)
2. Resa mycket.
3. Gifta mig.
4. Skaffa barn.
5. Skaffa ett jobb jag trivs med och som jag tjänar mycket pengar på.
6. Åka till Italien.
7. Inreda en lägenhet/hus precis i min stil.
8. Ha roligt.
9. Lära mig att laga riktigt god mat.
10. Hoppa fallskärm.

2 kommentarer:

  1. Du glömde skriva att du vil åka utomlands med mig och sola och supa en hel vecka! :D

    SvaraRadera