21 november 2011

9 saker om mig själv.

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1. Jag är väldigt förvirrad.
2. Jag skrattar mycket.
3. Jag glömmer saker lätt.
4. Jag berättar nog inte riktigt för någon när/om/varför jag mår dåligt.
5. Jag får väldigt dåligt samvete när jag inte har tränat på ett bra tag och när jag äter massa skit.
6. Jag står ut med saker som jag inte tror nån annan gör, fast jag vet inte varför.
7. Jag vet inte vad jag vill utbilda mig till och det gör mig stressad.
8. Jag är oftast positiv och glad
9. jag kan bli väldigt upprörd över småsaker. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar