21 november 2011

23:38

Här sitter jag kl 23:38 med slingor i håret, eller det är typ highlights så det blir nog inte jättestor skillnad...hoppas jag. Färgade utväxten och allt innan också. Sen lurade jag Robin att jag färgade rött, och han sa "fint baby". Så då började jag fundera på om jag inte borde färga...det är ju så fint! Men det värsta då är att jag måste börja med att bleka hela håret och sen får man färga så ofta för den röda färgen går ur så lät... aja det tåls att tänka på.

Imorn ska jag jobba mellan 9-14 tror jag det var, det blir skönt men kommer nog tycka att det är skönast att komma hem eftersom jag inte är riktigt pigg än.

Gud vad jag tänker på mycket saker nu så det här blir ett rörigt inlägg innan det är slut, haha.

Imorn ska jag åka till Robin tidigt, alltså vid 18. Jag vill bara mysa hela kvällen och hoppas att det blir en bra kväll. Vi har inte träffats sen lördagsmorse och det är en lång tid för oss.

Nu ska jag kika vidare innan det är dags för urtvättning av håret.
Ha det fint.

Förvirrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar