2 november 2011

Onsdag.

Hejhej!
Helt jobbig dag idag på jobbet faktiskt. Fast det gick bra ändå.
Var hemma strax efter 6, åt lite pannkakor och gick på en prommis med Juliana. Skönt att komma ut lite efter jobbet! Efter det kikade jag, sis & Papi på bonde söker fru och sen kollade jag mer på tv.
Intressant intressant!

Önskar verkligen att jag hade tid och lust att fota mer, och att jag hade tid och ork att sitta och lägga in bilderna på datorn för att sen ladda upp dom i en evighet här för att ha något roligt på min blogg.
Har inte ens en header.... ska försöka fixa det i helgen!

Nu har jag precis skrivit en "to-do" lista till imorn. Pappa frågade mig just om jag ville ha gröt imorn kring 9, jag sa Ja och han vart nog lite förvånad, men man kommer ju upp i tid och hinner med mycket (även en powernap på förmiddagen, haha). Det jag ska göra imorn är b.la. Städa rummet rejält, tvätta, ta en powerwalk och eventuellt möblera. Jag har ju kungen över möblering (amanda) hemma så jag måste ju passa på att få lite tips!

Bild: en bild jag aldrig tröttnar på. Jag & Pappa!

3 kommentarer: