7 november 2011

Måndag.

Va dålig jag är på att blogga alltså, fy mig.

Lördag: Förfest och en värdelös utgång, hann bara in innan vi ville hem så vi drog och åt typ direkt, hade även fullaste pojkvännen någonsin, haha söti!

Söndag: Trött-dagen. Sov till 12, hade soffdag med Mändie och kring 17 drog jag in till stan och åt på Hot Chili och hade jättemysigt med Buspalatset-personalen. Tack David!

Måndag: Idag har jag jobbar mellan 7.40-18 Helt galet lång dag men det gick bra.
Nu har jag precis tagit en prommis med Jullan, när jag kom hem mötte jag Pappa & Mändie som skulle ut så jag hakade på dom påengång så de vart sammanlagt 1 timmes skön promenad. Nu ligger jag i sängen och vilar, har känt mig förkyld och har haft ont i halsen hela dagen.

Imorn är jag ledig men ska försöka komma upp i tid. Planerna är tvätta, plocka lite, promenad och bara njuta av att vara ledig.
Skriver kanske mer senare, vi får se. Ha det fint sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar