23 november 2011

23 november

Torsdag.
Idag klev jag upp kring 10.30, åkte hem ifrån Robin och hämtade upp pappa sen drog vi till stan. Jag skulle på arbetsförmedlingen på nå återbesök och var där 11.55 (mellan 12-15 skulle jag va där)och fick ändå vänta 1 timme.. skitjobbigt. Men det gick snabbt och jag behöver inte ha någon direkt kontakt med dom såvida jag inte börjar jobba mindre än 8 timmar i veckan och det hoppas jag inte händer än på ett tag.
Har även sökt ett till jobb idag med.

Sen nu ikväll har Malin varit här, vi drack glögg och såg på Bonde söker fru, jättemysigt men Malin behövde tyvärr åka hem pga sin allergi.

nu kikar jag på Berg flyttar in, lite småmysigt program ändå att småkika på tycker jag.
Nu ska jag avsluta detta röriga och särskrivna inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar