3 februari 2010

v ä r t

Hahaha, försov mig imorse.
Vaknade av att mamma kom in i rummet och sa " AGNES VI HAR SOVIT ÖVER"
haha. Klockan var då 7.50, jag skulle upp 6.45.
Så kan det gå när man lägger sig kl 2.

Tänkte lite och kom fram till att jag skulle missa hela matten. Och filmen behövde vi inte gå på för vi är klara, Så jag sov vidare till 10.15. Åkte in till Amanda (där jag är nu) med 11,15 bussen. Ska chilla här ett tag, vi ska äta osv, Ska upp till skolan till 15 för min sista (och egentligen första) lektion för dagen, trafikkunskap. Helt okej känner jag.
Tog nyss upp matteboken och tänkte plugga lite, men inte gick inte . Körde fast direkt = dålig start.
Nu går jag bara en till dag den här veckan (ska på begravning på fredag) känns skönt att jag börjar 8 och slutar 11 imorn. Nu slog det mig just att jävla litteraturgrejen ska ju in på fredag, herregud.
shit, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar