24 februari 2010

Life after you.

TJAAAAAAAAAAAAAABA.
Imorse när jag vaknade var det 24 grader sa Mami, jag höll på dö av köld när jag fick veta det typ. Sen ungefär en halvtimme senare kollar jag och ser att det är 27, 27!!!!! jävla grader.
Vet inte om det varit kallare än såhär när jag levt iaf, haha.

Drog iaf till skolan, hade matte & film idag. Somnade till ganska många gånger när vi kollade på film på filmlektionen, men vaknade lika snabbt typ. Haha.

Sen var skoldagen slut för dom som inte har trafik i våran klass, alltså inte för mig.
1,5 timmes hål, så jag drog ner på stan och åt med sis och chillade en snabbis på stan.

Sen hade jag trafik, det gick bra. Har ju bytt grupp och det är bäst!

kom hem, chillade och sen sov jag en stund. Vaknade för inte allt för längesen, och nu sitter jag här och mår illa pga choklad jag åt. Men det är lugnt, för jag ska simmasimma imorn. Det blir fint.
Långt inlägg jaO.

2 kommentarer: