23 februari 2010

I said brr.

I said brr... it's cold in here. lalalala.

Jag är så sjukt trött, men har inte sovit efter jag kom hem. Känner mig sjukt duktigt faktiskt, eller jag somnade till 5 min när jag kollade på film, men det gills inte.
Åkte 7 imorse och kom hem 7 ikväll, helt galet att vara borta 12 timmar.
Gick i skolan till 16, sen åkte jag Fia + hennes päron runt lite på staden och kollade.
Sen drog vi till badhuset och badade. Vi simmade 20 längder, sen bubblade vi och var i lilla bassängen där det var 34 grader. Helt värt och roligt!
Sen när jag hade duschat klart hade någon tagit min handduk, (haha)
Tråkigt nog var det bästa handduken någonsin typ, men Fia hade ju 3, så det löste sig ändå.

Har köpt halvårskort nu, så nu ska jag ösa simning. Känns jobbigt nu, men ska hitta tagget.
Nu ska jag chilla några min sen gå till sängen.

3 kommentarer:

  1. agnes du kommer bli en badanka :D

    SvaraRadera
  2. Martin: att jag kommr.
    Oscar: Hoppa i i möljen vettja!

    SvaraRadera