28 februari 2010

23:59

Nu slog klockan över till precis 00.00.
Tänk jag kunde lägga mig lite tidigare, skulle inte behöva va så trött då.
Ska upp om 6 timmar och 50 minuter, men jag bryr mig inte om jag sover lite. Sitter hellre här, pratar med folk och chillar lite. Tror jag slå igång filmen jag somnade till förut idag.
Har läst tusen bloggar nu känns det som, och jag borde verkligen fota mer och lägga in bilder till mina inlägg oftare, men det kommer. Bara det blir bättre väder.

Godnatt .

2 kommentarer:

  1. hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!

    erkänn att du saknar mina bloggkommentarer? och observera att jag skrev alla hej alldeles själv utan att kopiera och klistra!!!!!!

    SvaraRadera
  2. erkligen, men du hade kunnat kommenterat något roligare, eller iaf på filmklippet!

    SvaraRadera