4 februari 2010

*

Chacha! (eheee)
Även om det här inlägget är rätt långt kan jag säga att det är värt att läsa om man vill skratta lite.


Skola till 10.45 idag, kunde knappt bli skönare.
Åkte hem, skulle åka till söderhamn med sis, (i ovädret jao)
Kör i diket efter 450 m, vi vägrar ringa pappa. Kämpar SOMFAN för att

ta oss upp på vägen, lyckas litergrann.. tillsist kommer grannen med en skyffel mot oss. Han sa till oss och ringa andra grannen med traktor, han sa bara " jag kommer "
Precis när han ska komma med traktorn kommer PLOGBILEN. Vägrar stanna typ och kör emot oss, som förövrigt också typ blokerade vägen haha.
Men tillsist bogserade PLOGBILEN upp oss ur diket.
Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då.

Sen åkte vi vidare till söderhamn för det vi egentligen skulle göra;
lunch med mami och Amanda skulle ju pierca tungan.
Jag filmade både då vi kört i diket och när Amanda blev piercad.
(jag är filmarN jaO) Dom kommer upp om något tag, och faktiskt är det

roligt med kommentarer då.

4 kommentarer:

  1. hahaha men jag hade vella varit med xD

    SvaraRadera
  2. Haha kna tänka mig,
    fatta vad vi hade kissat på oss.
    MEn vi ska hinna va med om det där vi med innan livet är slut! ;D

    SvaraRadera