14 februari 2010

:]

Lördagen blev helt fin.
Åkte till Emelie, åt pizza med henne.
Sen kom Fia Robín och Victor. Vi chillade och dippade grönsaker (+ chips)
och kollade på film, helt mysigt.
Sen hängde Emelie med mig hem och sov kvar.
Vaknade kring 12, chillade lite . Kollade på Rosa the Movie.
Sen drog hon med.

Då tog jag och dammsög och städade hela nedervåningen, la in pappas ytterkläder i tvätten,
och sen gick jag på en prommis med hunden.
Sen kom jag hem och tänkte baka, men då hade vi inga ägg.
Så hoppas mami och Papi ringer innan dom ska handla så dom inte glömmer köpa det.
Nu har jag nyss hängt upp papis kläder + annat på tork och nu ska jag göra min engelska uppgift som ska in imorn. Jag hatar verkligen engelska ifall nån missat det.

Emelie får stå för bilden, en några veckor gammal bild på henne :)

förresten: Ha en fin alla hjärtans dag alla! <3
känns lite tråkigt att inte ha någon speciell att dela den med,
he-he-he..

9 kommentarer:

  1. Men alla hjärtans dag är överskattad, som vilken söndag som helst egentligen ju :D bara massa företag som vill tjäna pengar på att sälja massa rosor och sånt skit haha

    SvaraRadera
  2. Haha lol, orka va anonym btw, ;o

    SvaraRadera
  3. Tack för helgen baby! ;D <33
    p.s Glad alla <3ans dag :)

    SvaraRadera
  4. :D Tack själv, <33

    SvaraRadera
  5. hoooooooooppas du tänkte på mig lite när du kollade rosa the movie!!!!!!!!!!!!!!!!1

    SvaraRadera
  6. du, jag tänkte inte lite på dig heller.
    "pappa, varför skiljde sig du och mamma"
    Konstigaste meningen ever.

    SvaraRadera
  7. hahaha, roligaste meningen ever!
    *meen vår ettårsdarååååå?*

    (med upprörd röst)

    SvaraRadera
  8. "Jag eee din råtta"

    SvaraRadera
  9. hola din fjolla! (ha-ha komiskt)17 februari 2010 kl. 21:57

    haha! det var KUuuuuuuuuUUUuUUUl

    SvaraRadera