25 februari 2010

23 februari.

Tjenaaa!
Sov inte så mycket inatt, som vanligt nu för tiden.
Hade idrott och svenska i skolan bara, helt skönt. Sen drog jag & Mia på stan och fixade lite saker, sen drog jag och mötte sis. Vi gick till henne en sväng och chillade.
Sen åkte jag till badhuset, och ÄGDE. Simmade som aldrig förr, simmade 20 längder på 13 min, (kom inte och säg att det är dåligt) Sen simmade jag 20 till på 17.
Det känns grymt bra, dock har jag ätit en halv pizza efter, men det skiter man väl i.

Har fått tillbaka min mobil, och hoppas att den ska funka nu. mottagningen verkar gå upp och ner än, men det har funkat att prata i tele än så länge iaf.
Har nyss skrivit klart min svenskanovell, det känns grymt skönt.
Nu ska jag plugga på kulturhistorian och sen chilla vidare.
Helt skönt att man kan åka 9.15 bussen imorn iaf.


Lyssnar förresten på fonkyfresh "du var mitt allt"
Liver är slut vill inte leva såhär (8)
haha , minnen!
TjArÅ.
gamla bilder som jag kanske lagt ut en gång redan (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar