26 februari 2010

Arg tjej.

cp-dag.
Börjar att jag får ett sms jag blir upprörd av, inget speciellt men ett som var drygt att vakna av.
Sen somnade jag om, och sen ringde klockan typ direkt efter, Sjukt trött tjej klev iaf upp.
Sen hade jag grymt ont i axlarna, letade riskudden hur länge som helst, blev less , hittade den.
Sen när det är ca 15 min var till busssen går får jag sms om att engelskan är inställd.
Men jag drar till stan ändå för att plugga på provet jag skulle ha idag. PLuggade sommed, fan igår kväll med, men det gick sämst. Så tänkte jag, men då hinner jag plugga hos sis.
Sen nu när det är ca 1 timme kvar till bussen får jag reda på att jag inte har prov, och det visste ungefär alla utom jag. Plus att vi ska börja en halvtimme tidigare på kulturhistorian. (får man ens göra så) Fan vilken less tjej jag är nu. Men skön med skola bara mellan 12,15 - 15.30
tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar