16 februari 2010

B t w

Idiotjävlar som är så jävla patetiska så det inte är sant borde fan inte få finnas.
Har inte skrivit något om det här än, men nu när det är över
(som det varit så länge för mig och e.) Så kan jag få yttra mig lite.
Du din idiot gör så folk tror massa dåliga saker, och folken som tror på en sak när dom bara läst den ena sidans verision, det är bara stört. och jag säger inte som du "jag bryr mig inte". För klart som fan att jag bryr mig när folk tror saker om mig och min vän, som inte är sanna. När allt är ditt fel, fyfan för dig.
Hoppas ni får ett dåligt liv alla jävla nollor.
Sådärja.

6 kommentarer:

  1. skönt att få ut lite skiiit känner jag :]<3

    SvaraRadera
  2. man kan nog skriva flera sidor om det där egentligen.
    och vadå, "jag bryr mig inte" klart hon gör, annars skulle hon ju fan aldrig ens ha yttrat ett ord om de där. nolla.

    :D <3

    SvaraRadera
  3. Ellerhur, äckligaa äckel! ;D
    <3

    SvaraRadera