21 februari 2010

damp.

Nu blev det så att allt jag skrivit försvann igen, ååh.. orkar inte.
Men vi hade iallafall jätteroligt hos Maria igår, vi dansade, sjöng, åt, spelade spel, skrattade och sånt där. Sjukt kul! Grattis Maria! :D (hon fyller 18 idag!)

Skulle ha hälsat på Elina idag, men det blev inte pga. bussar, tåg och vädret.
Men hon får helt enkelt komma till hudik någon dag istället, haha.
Nu ska jag skriva klart min svenskanovell, som är så dålig, tyvärr.
Maria måste ju va med på bilden idag, och det är väldigt sällsynt att få en bild på bara henne, så jag måste bjussa på mig själv med, haha.

8 kommentarer:

  1. tur är ju iaf att vi är grymt snygg! hih.
    tack stumpan :D

    SvaraRadera
  2. Ja ellerhur! :)
    De är lugnt :):)

    SvaraRadera
  3. Om man råkat sudda ut det man skrev nyss tex, tryck: ctrl+Z, då fåru tebax det du skrev^^

    SvaraRadera
  4. Vem sa att det var det som hände.
    allt försvann sa jag.
    = allt försvann och gick inte att få tillbaka.

    SvaraRadera
  5. jaaa men ibaland kan man ju råka göra så det bara försvinner, har hänt mig satt tänkte jag skriver väl sådå för att vara sneeell!

    SvaraRadera