2 februari 2010

redemption song.

Jag känner mig som världens tröttaste tjej, fast det är jag nog inte.
Hittar inte direkt orken till att göra något speciellt, vill bara ha semesteeer.
Hade iaf en rätt okej dag idag, Foto, matte & Esv. Slutade 15 istf 16, värt!

Nu sitter jag här och ögonlocken vill vara stängda, medans jag tycker dom kan vara öppna.

Hade planerat att gjort något vettigt idag, typ träna på gitarrläxan eller plugga något.
Saken är den att jag inte orkar, precis som att jag inte orkar med folk, orkar att helgerna är för korta, orkar att man ska planera allt och att man aldrig inte bara kan ta saker som dom kommer. Nu ska jag ringa till piercaren, för amanda ska nämligen ta hål i tungan.
Jag ska såklart följa med, och hon är dörädd redan nu!

Hahah, stackarn!

2 kommentarer:

  1. Du skulle ha skrivit med mitt sms ;D
    lol på mig, tycker att jag själv är rolig..

    SvaraRadera