6 januari 2012

Torsdag!

Hallådär!
Inatt la jag & amanda oss kl 3, dumma oss! Sen klev vi upp 7 och skjutsade mami till jobbet med pappa. Handlade och var hemma igen typ 8.45, så himla skönt att ha hela dagen framför sig!

Så idag har jag och min kära syster gjort nytta. Vi började med att stryka jättemycket kläder, sen hjälpte vi pappa med veden och lite mer utejobb, sen rensade vi och städade en garderob med pärmar, papper, filmer och massa skit. Efter det dammsög vi och plockade ihop. Sen vart det vila! Man borde kliva upp tidigare oftare alltså...

Nu sitter jag hos Robin, vi har sett filmen Leon (grym) och spelat nhl (jag måste bli bättre). Nu ska vi krypa ner i sängen och sova. Imorn ska vi upp kring 8 för Robin ska på cup och jag ska jobba på busis! Fint!

Ha det bra.
Ps, mamma du ska bli mormor! (hahaha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar