12 januari 2012

Men sego

Min data tog typ ett år att starta upp, och nu segar den... varför?

Iallafall.
Inatt la jag och Amanda oss kl 3 efter ännu en greysnatt, det är inte okej av oss att va uppe sådär länge, men vi hade inget val. Det var så spännande så innan sista avsnittet på säsong 6 var vi tvungna att springa ner med andan i halsen, hyperventilerande och galna och göra lite fika. Och sista avsnittet var sjukt läskigt och spännande, hahah.
Kanske borde döpa om den här bloggen till greysbloggen., eftersom det är det mesta jag skriver om... plus att jag sitter och lyssnar på låtar ifrån greys i skrivande stund...

Men åter till vardagen. Trots att vi la oss så sent klev vi ändå upp 10.30! Jag var så galet trött men tvingade upp mig och de funkade prima. Efter frukosten har jag plockat ur och i diskmaskinen, startat en maskin med tvätt, handtvättat en bh, färgat håret (sitter med färg i) och lite mer småplock, skönt!
Kl 14 börjar Amanda och jobba sen när hon slutar kring 21 har jag dragit eftersom att det går magsjuka på hennes jobb, då tar jag inga risker och är hemma! hahaha.

Nu ska jag nog avrunda världens längsta inlägg här-
De är inget roligt fotoväder ute heller så jag har inga nya bilder...men det kommer när det kommer.
Nu ska ja slänga i resten av färgen i håret och chilla lite. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar