21 januari 2012

Lördag.

Tänkte först skriva lite om gårdagen.
Jag & Julia hade jättemysigt och åt en asgod pizza, dock vart man aldrig mätt men det fixade kladdkakan! Haha. Kring 20 åkte vi hem till mig med mamma & Amanda och efter en stund anlände även Malin. Vi pratade, spelade monopol och var mest knäppa. Jullan förlorade och drog hem efter 23 och vid halv 1 insåg jag & Malin som var kvar i spelet att vi inte skulle komma till nåt slut så vi avslutade. Sen spelade vi & amanda 2 partier med sjuan. 3 kom vi i säng och det gör ingenting alls för kvällen var så mysig! Det är så roligt när man umgås och spelar spel istället för att sitta vid datorn eller tvn.

Idag vaknade jag upp jätteförkyld, men jag åkte ändå till stan med Maggan som var hemma ifrån Söderhamn! Vi fikade på jambo ett långt tag och hann med både toast och cheesecake, sen tog vi en vända på stan och konstaterade hur litet hudik är. Det var jättemysigt iallafall, vi åkte hem strax efter 15. Ikväll skulle jag ha varit med Frida men med snor i hela huvudet och täppta näsborrar kände jag att det var bäst för oss båda att jag stannade hemma, tråkigt men det går ju fler tåg! Istället för att vara med henne låg jag på soffan och vilade, spelade lite kort med familjen åt och kollade film(sov). Nu är jag inte speciellt trött så jag ska kika runt här lite tills det är dags att sova.

Imorn (senare idag) hoppas jag att jag vaknar upp pigg och utan förkylning, då ska jag ut och fota (om vädret och orken tillåter) och sen ska jag städa mitt rum.
Nu ska jag avrunda här innan jag skriver 4 a4:an.

Hade gärna haft min älskling här när jag mår lite halvdåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar