29 januari 2012

Söndag.

Hallådär!
Har varit väldigt upptagen sen sist så jag har inte kunnat skriva.
Men det har hänt en del sen sist.

Fredagen tror jag inte jag gjorde något speciellt på mer än att storhandla mat och sådär med mamma & pappa.

Lördag. Började dagen med att åka SNOWBOARD i Järvsö med Julia, Niklas & Amanda. Det var första gången vi alla åkte och det var galet. Det var svårare än vad vi tänkt och vi började med att ramla i liften alla 4. Sen tog det 45 min att ta sig ner för barnbacken. Efter hur många vurpor som helst både i backen och liften fick vi lite koll på det hela och stod mest på brädan istället för att ligga i backen. Jag gjorde världens vurpa och fick en jäkla smäll på revbenen.

Kring 14.30 åkte vi hemåt, alla var trötta och ville mest hem och sova. Amanda som var helt ovetande om vad kvällen skulle innebära sa "gud, tänk om man skulle festa nu.. man skulle ju bli full efter 1 öl, och man skulle aldrig kunna ta på sig ett par högklackade skor". Vi andra höll med och skrattade lite.
När vi var hemma fick Amanda & Niklas order att duscha och sen gå upp på hennes rum där jag lagt fram hennes outfit för kvällen, sen fixade jag massa saker och kring 18 small det! Amanda fick komma ner från sitt rum och jag hade ordnat en överraskningsfest för henne eftersom hon flyttar till Uppsala på Onsdag! Hon blev så glad och vi hade jättetrevligt! Kring 22 åkte vi in till stan och sen var vi på Bockarna resten av kvällen. Vi hade en fin kväll och det var så lyckat! Är glad att Amanda hade det bra med!

Nu ska jag avrunda dethär inlägget som blev väldigt långt.
Jag har inga bilder än för dom är på kameran hemma och jag är hos Robin. Men dom kommer! :)

3 kommentarer:

  1. Det blev väldigt bra :)

    SvaraRadera
  2. Ja! Hoppas du mår bra idag Cissan! ;)

    SvaraRadera
  3. Tror vi åkte snowboard, men ändå ;)
    DU är bäst, helt utan tvekan! <3

    SvaraRadera