19 januari 2012

Onsdag (natt)

Hallådär!
Idag har jag haft en fin dag!
Började med att luncha med Frida på kaffebaren i 2 timmar, helt mysigt var det! Sen gick vi en snabbis på stan med Robin och sen tog vi bussen hem. Jag och Robin hoppade av i Njutis, fixade oss lite snabbt och tog samma buss tillbaka (när den kom tillbaka alltså) och sen åkte vi vidare till stan och åt på texas. Maten var god men efterrätten var godast, helt sjukt god.
Åt "dolly parton" till middag, nå kyckling pommes och massa såser var det, Den får 8/10.
Sen efterrätten..... vaniljglass, grädde och äppelpaj, så sjukt gott! Lätt 1000/10 haha.


Vi åkte med bussen hem strax efter 20 och sen dess har jag chillat och kollat på greys.
Det värsta är att jag mår lite illa nu, och jag vet inte om jag är hungrig, matförgiftad, magsjuk eller nojig. Hoppas på det först-och sist nämda... det löser sig iallafall.

Har roliga saker att se framemot nu tills jag börjar jobba (om jag nu gör det) nästa måndag.
I helgen ska jag vara med Julia, (alldeles för längesen)
Nästa onsdag ska jag, amanda, cissi & malin till himlabadet i Sundsvall, och nästa helg ska jag, Amanda & Julia eventuellt hyra snowboard i järvsö och åka. Ingen av oss har åkt snowboard men vi ska fan klara det, Vi ska passa handlederna och knäna för det har jag läst att man skadar lätt.
Hahah

Nu ska jag sluta skriva, ha det fint alla.
Imorn har jag inget inplanerat och det känns awesomeeeeeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar