31 januari 2012

Tisdag!

Hallådär!
Imorse vaknade jag 7,35, Robin skulle åka till Åre och han skulle med bussen 7,57, tror ni han var vaken? Självklart inte! Som tur var vaknade jag som sagt och sen blev det full fart för oss båda, jag fixade fika till tåget och bar upp väskorna medan han klädde sig och borstade tänderna. Men han hann med bussen och det var huvudsaken!

Jag sov vidare till 9,30 sen tog jag 10 bussen hem, däckade på soffan och klev upp 12.30. Kring 12 kom Cissan & Malin på hejdå fika för Amanda, hon flyttar ju imorn :(. Dom var här till 16 ungefär och vi hann avverka många samtalsämnen, mysigt!

Efter det har jag gått en prommis med pappa, ätit och spelat kort med familjen och virkat och sett på tv/film med Mändie. Helt skön kväll!

Imorn ska jag upp 7,30 för att åka med Papi & Amanda till Uppsala. Sen lämnar vi av Amanda och hennes 1 miljon grejor och drar en repa på stan innan vi åker hemåt.
Nu ska jag avsluta detta röriga inlägg tror jag och börja med ett nytt. (bilder sen i lördags). Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar