13 januari 2012

Fredag!

Hallå igen!
Har inte så mycket att göra så jag bloggar lite! Lämnade somsagt in 3 st cvn idag på 3 caféer i stan, hoppas nån behöver mig snart!

Efter det åkte jag hem till Robin och sov 2timmar innan pappa hämtade mig. Sen jag kom hem har jag bara vilat och bakat nå chokladkakor... Vet inte om dom blir så jättegoda, dom kallnar nu sen får vi se!

Ikväll var det meningen att jag och robin skulle på bio, igår efter vi bokat biljetterna, bekräftat och gjort allt klart kom robin på att dom hade match och att vi inte kunde gå. Vi hade redan betalat och allt så enda sättet att få boka om/boka av är att åka till hudiksalingen, visa mitt biokort och avboka, då vill jag även tillägga att man vet inte när dom öppnar för det finns ingen telefon, hemsida eller några öppettider på dörren, suck. Det får lösa sig med att pappsen får kolla bio med mig och Robin får spela match.

Vi ska se hamilton och jag kan ju inte klaga på att jag ska hänga med bästa pappan! :)

Bilder; kakorna och min nya hårring som jag köpte idag för bara 39,50 på hm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar