17 januari 2012

Måndag.

Gud vad jag har varit lat idag, får nästan lite dåligt samvete när hela dagen gått och jag inte gjort ett dugg...Men ibland måste man få vila lite, och idag var min "vilodag".
Har iallafall hunnit fundera massor, och kommit fram till att jag måste skaffa ett jobb, som jag jobbar typ mån-fre på. Jag blir så rastlös och gå hemma och inte tjänar jag nå pengar på det heller, så eventuellt börjar jag jobba v.5 (om det går enligt planerna och om jag bestämmer mig för att jag vill det).

Imorn ska jag,Cissi & Amanda till stan och fika, det blir mysigt! Sen får vi se vad jag gör re
sten av kvällen. En sak att se framemot i veckan är iallafall onsdagen. Då firar jag och baby 18 månader, alltså 1.5 år! Det har gått så fort och vi ska absolut fira det, så vi ska äta mat på texas. Jag har ju aldrig ätit där (vet att alla kommer tycka det är helt sjukt typ) så jag hoppas det är lika gott som alla säger.

Nu kom katten och la sig över mina händer och la av den värsta fisen han nånsin fisit. Jag dör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu: tabort katten och se greys med sis.

Bild; våran goda kvällsfika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar