10 januari 2012

Tisdag

Hej!
Skulle kliva upp 10 idag..men så vart det inte, minns inte ens att klockan ringde och vaknade kl 12.30.... Tyvärr! Var inte så mkt friskare idag heller så jag har bara kikat greys, ätit, virkat och snackat med mami hela sagen. Åkte till Robin kring 18 och nu spelar han lite (med tidbegränsning) och jag chillar i soffan. Jag är fortfarande galet trött och vill mest sova.

Amanda fick lägenhet i uppsala idag och hon har ganska säkert jobb på akademiska också, jättekul! Grattis! :)<3

Jag har även fixat lite cvn och hört av mig till ett jobbställe, eller mamma har tipsat om mig, hoppas dom eller något av dom andra ställena jag ska söka på behöver folk och att jag får jobba och trivas. Även få den lön jag har rätt till.

Nu ska jag spela lite tiny zoo och vänta tills klockan blir 22.10 för då är det slut på Robins speltid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar