20 januari 2012

Fredag.

Hallå!
Vaknade kring 9 idag och åt frukost och skickade hem Robin. (han åkte med pappa och janne som skulle till jobbet alltså). Sen la jag mig i någon timme till innan jag tog en prommis till Jullan, där gav jag sirocco mat och rastade Zingo & Ilma, dom fick springa lösa och dom var så glada.

Nu har jag fixat en tvätt, startat en diskmaskin och städat på hallen. Nu är det fint på dom flesta ställena utom på mitt rum.... orkar bara inte, haha.
Och nu när klockan är 13:12 och jag har sovit 6-7 timmar håller mina ögon ändå på att stängas. Ögonlockena är så vansinnigt tunga så jag måste nog vila lite, men det brukar bli så länge.... aja ilandsproblem.

Ikväll ska jag äta och hänga med Jullan, vi ska även baka kladdkaka till efterrätt, fan va gött!
Nu ska jag vila lite, i nästa inlägg kommer några foton jag tog igår, det funkade inte att ladda upp dom igår. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar