15 september 2011

Torsdag.


Hade inte tid att skriva igår pga. massa kaos. Zingo vart dålig aså jag tog honom till veterinären. Det enda dom hittade på han var att han var lite svullen och röd i ena örat. Vi hoppas att det är det! Han är hängig och seg och verkar ha ont i örat, han har fått örondroppar nu som vi ska droppa i vilket inte är det lättaste, men det går. Nu har han lagt av världens fis med så jag knappt kan andas känner jag, haha.

Idag är jag också hängig, hela familjen är småförkyld och jag tror jag har lite feber. Ligger i mamma och pappas säng och vilar iaf. Såg nyss filmen "bad teacher" med pappsen, den var lite smårolig och ganska sjuk... haha.
Får se vad som händer senare idag, om något händer... om jag orkar alltså.
Skulle ha bakat bullar men får se om jag orkar handla ingredienser till det.
Ha det fint till nästa gång jag skriver, puss!

2 kommentarer:

  1. duktiga Agnes<3
    Tack för att du hjälpte Zingo när han som mest behövde det<3

    SvaraRadera