21 september 2011

Onsdag.


God förmiddag alla läsare! Hehe

Jobbade mellan 6.30-9.30 sen åkte jag hem och försökte vila, det gick inte alls eftersom dom hamrar och grejar på taket, men man får stå ut för snart är det färdigt och det kommer bli så bra!
Har laddat ner ett nytt spel till iphonen att fördriva tiden med, och det är jättttttekul! Iaf än så länge, Tiny zoo heter det och man bygger typ en djurpark, haha och om man bara har freeverisionen får man vänta lite med vissa saker som att t.ex. få djur, få bygga ut osv. Man betalar med spelpengarna och sen får man vänta typ 2 timmar, eller som med björnbebisen jag väntar på 14h!!! Inatt alltså, illa.
Men det är kul iaf, haha.

För ett tag sen ringde chefen för bruket och frågade om jag ville jobba i köket imorn efter jag varit parkeringsvakt, och självklart vill jag det eftersom det var det jag sökte först! Så mellan 6.30-9 är jag parkeringsvakt som vanligt och sen ska jag in och jobba i köket. Är faktiskt lite nervös eftersom jag inte känner någon men jag ska göra mitt bästa och hoppas att allt går bra. :)
Nu ska jag virka lite på halsduken (den ska fan bli klar idag) och se ett o.c avsnitt, (medan tiden går så jag kan bygga ut zoot, haha) och sen ska jag städa rummet. Och justja, ikväll ska jag, Fia och kanske Linnea äta pubmacka på bockarna! Längesen vi gjorde det och längesen vi träffades med, det blir kul!

Ha det fint sålänge, pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar