17 september 2011

Lördag.

hejhejhej!

Igår lunchade jag med Mami och några av hennes kollegor och sen storhandlade jag ensam på ecenter. Kände mig väldigt vuxen, haha. Sen var jag med robin och virkade på min halsduk resten av kvällen typ.
Idag vaknade jag upp hos baby, drog hem och sen jobbade jag mellan 12-16.30. Skönt att jobba men jag var/är så slut pga min tokförkylning, snorar sönt!

Nu är jag iaf i Mändies lägenhet som jag har tillgång till tills på måndag. Så snällt att jag får ha den! <3 Robin har nästan nyss gått till en kompis där han ska basta och ha killkväll och jag får besök av Malin & Magnus om ett tag. Innan dess ska jag på hemköp och handla lite och det är en bit att gå så det är bäst att jag drar typ.... nyss.
Ha det fint, skriver senare ikväll/inatt tror jag. Annars imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar